Socialrådgiver pensionsområde [Denmark]


 

Socialrådgiveri Qaqortoq på alders og førtidspensionsområdet


Kommune Kujalleq`s pensionsområdet søger socialrådgiver med ansættelse pr. 01. september 2023 eller efter aftale.

$ads={1}


Kommune Kujalleq pensions området er under en rivende udvikling, vi ønsker at fokusere på kvaliteten og fagligheden af sagsbehandlingen, og har derfor behov for erfaren Socialrådgiver, der brænder for at løfte området.

Pensionsområdet skal sikre bl.a. at sagsbehandlingen på at ansøgninger på alderspension og førtidspension og revurderinger af førtidspensionister sker i henhold til gældende regler.


Vi forventer at du:

  • Har en uddannelsesbaggrund som Bachelor Socialrådgiver – Socialrådgiver - Socialformidler
  • Har erfaring med helhedsorienteret sagsbehandling på pensionsområdet, dog ikke afgørende
  • Har gode samarbejdsevne og kan arbejde tværfagligt intern - ekstern
  • Har erfaringer med administrative opgaver og økonomi
  • Har gode kommunikative og formidlingskundskaber til borgere der tager udgangspunkt i mestring af eget liv
  • Kan lide at arbejde med udfordringer og inden for et område, der er i konstant udvikling


Stillingens indhold er blandt andet:

  • Sikre sagsbehandling på pensionsområdet efter gældende regler
  • At følge op på, at den tildelte støtte tilpasses efter borgerens aktuelle behov
  • Medskabe og aktiv deltagelse for godt samarbejde og udvikling i afdelingen
  • Opfølgning og udarbejdelse af ressourceprofiler
  • Vurdering af ansøgning om førtidspension
  • Revurdering af allerede eksisterende kan ske på førtidspensionssager


Socialforvaltningen tilbyder blandt andet:

Mulighed for god faglig sparring til hverdagen og gode kollegaer i et fagligt miljø.

Pensionsområdets udvikling kræver en opmærksomhed på området hvorfor den rette ansøger har mulighed for at præge udviklingen på området, hvor man i særdeleshed kan være med til forme i tæt samarbejde med nærmeste overordnede og gode kollegaer på området. Arbejdstiden er 40 timer om ugen. Der udover indgår medarbejderen socialvagtordning.


Børneattest:

Denne stilling er omfattet af lov om pligt til at indhente børne - og straffeattest. I henhold til loven kan ansættelse påbegynde, når kommunen har indhentet attester. Attesterne vil indgå i kommunens vurdering af hvem der tilbydes ansættelse.


Løn og ansættelsesvilkår, sker i henhold til den på tiltrædelsestidspunkt gældende aftale om klassificering af visse tjenestemandslignende stillinger inden for Grønlands Selvstyre og i kommunerne.


Der stilles personale bolig til rådighed, hvortil der betales husleje m.m. efter gældende regler. Ligesom der ydes fri tiltrædelsesrejse og bohaveflytning – og eftermindst 3 års ansættelse – fratrædelse og bohaveflytning ifølge gældende regler.


Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse Ledende Socialrådgiver Larseraq Poulsen på e-mail: lapo@kujalleq.gl


Ansøgning med straffeattest, og med oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse, bilagt kopi af uddannelsesbevis mv i PDF-form. Skal være kommunen i hænde senest den 09. august 2023 via vores hjemmeside.


BEMÆRK:
Vi modtager ikke ansøgninger i papir eller mails, send venligst din ansøgning elektronisk ved stillingsopslaget.


Med fokus på højere folkesundhed har Kommune Kujalleq indført røgfri arbejdstid på samtlige Kommunale arbejdspladser. Dette med virkning fra 1. januar 2018. Yderligere oplysninger kan indhentes ved HR - afdelingen


Ansøgningsfrist: 9. august 2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال